Korisni linkovi
  • Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade
  • Web portal škola Kantona Sarajevo
  • Porodično savjetovalište Sarajevo
  • Obrazovna društvena mreža Edmodo
  • EMIS matura
  • Osnovna.ba
  • E-dnevnik
  • Brojač posjeta
    335007
    Users Today : 20
    This Month : 1698
    Total Users : 235007
    Views Today : 144
    Total views : 1610752
    Who's Online : 3

    Učenici III-1 sa učiteljicom Sanelom Alajbegović, u petak 24.3.2023. su posjetili sarajevski Tunel spasa, koji je napravljen tokom  opsade Sarajeva  1993.

    Tunel je napravljen ispod  aerodromske  piste i povezivao je dvije teritorije koje su bile pod
    kontrolom  Armije Republike Bosne i Hercegovine  ( Dobrinja  i  Butmir ), pa se tako i tunel zvao
    “Tunel D-B”. Tunel je dužine 785,5 m, širine oko 1 m i visine oko 1,5 m, iako je na nekim
    dijelovima visina i do 1,8 m.

    Ova posjeta predstavlja jedan vid upoznavnja užeg zavičaja i dešavanjima iz prošlosti vezanih za
    mjesto u kojem učenici i učenice žive. Ovakvo poučavanje je neophodno i njegov značaj je učenje
    putem kojeg se razvijaju rodoljublje i suosjećanje sa najmilijim i njihovim načinom života u
    prošlosto, s posebnim osvrtoma na ratna dešavanja.

    31.3.2023. učenici III-1 i III-2 su, također, posjetili i Zemaljski muzej u Sarajevu.

    Zemaljski muzej osnovan je 1888. godine, Zemaljski muzej je najstarija moderna kulturna i naučna ustanova zapadnog tipa u zemlji. Prva ideja o osnivanju muzeja seže još u polovinu 19. stoljeća, dok je prostor Bosne i Hercegovine – kao Bosanski pašaluk – pripadao Osmanskom carstvu. Ipak, ideja je realizovana gotovo četiri decenije kasnije dolaskom nove vlasti. Austro-Ugarska je okupirala Bosanski pašaluk 1878. godine, donijevši nove političke i društvene ciljeve, običaje i vrijednosti. Oni su uključivali i
    promociju nauke kroz istraživanje, akademski i institucionalni razvoj.

    Ova posjeta predstavlja jedan vid osnovne pojmovne veze o užem i širem zavičaju, gdje će, učenici
    moći naučiti da posjećuju kulturne ustanove, cijene iste i čuvaju. Ovakvo poučavanje je neophodno
    i njegov značaj je učenje putem kojeg se razvijaju interkulturalnost i ineterdisciplinarnost. Učenje
    kroz posjetu kulturnoj ustanovi, kakva je muzej je imperativ vremena ranog učenja, od bližeg ka
    daljem, od poznatog ka nepoznatom i u mlađem uzrastu zauzima posebno mjesto u Nastavnom
    planu i programu.