U sklopu programa Prevencija nasilja za školsku 2024/25. godinu, u našoj školi stručna služba škole je realizirala dvije radionice sa učenicima petih razreda na temu „Emocionalni rječnik“ u mjesecu oktobru kada se obilježava i sedmica svjetskog dana Mentalnog zdravlja. Aktivnosti koje su učenici imali tog dana su njima bile interesantne i poučne. Učenici su znali i prepoznati i nabrojati osnovne emocije, imenovati ih, razgovarati o njima, pa su na primjerima to i pokazali. Crtali su na emotikonima kako se trenutno osjećaju i lijepili su na pano, zatim su na likovima dječaka i djevojčica crtali u kojim dijelovima tijela osjećaju pojedinačnu emociju i usput obojili crtež. Poslije su dopunjavali tekst sa rečenicama koje označavaju pojedine emocije sve u svemu bilo je zanimljivo. Izražavanje emocija pomaže učenicima signalizirati okolini svoje potrebe i stupiti u sve složeniji odnos s okolinom. Postavljanjem granica prihvatljivog i neprihvatljivog izražavanja emocija i ponašanja naročito izražavanja ljutnje dijete se usmjerava na smanjivanje intenziteta reakcije, potiče se na samokontrolu i uči odabiru društveno – prihvatljivih oblika izražavanja emocija. Ponašanja u kojima dijete pokazuje samokontrolu treba POHVALITI ili nagraditi na neki način. Pravilna regulacija emocija je osnova socijalnog razvoja djeteta.